.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ به سوالات مردم مازندران توسط آيت الله مكارم
استقبال گسترده مردم مازندران از بخش پاسخ گويي به مسائل ديني دفتر اين مرجع تقليد همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان شده است و در برخي از موارد حضرت آيت الله مكارم شيرازي خودشان به صورت مستقيم و تلفني به سوالات ديني پرسشگران مازندراني پاسخ ...
پاسخ  به سوالات مردم مازندران توسط آيت الله مكارم

مسئول دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در مازندران از استقبال گسترده مردم از بخش پاسخ گويي به مسائل ديني دفتر اين مرجع تقليد همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: در برخي از موارد حضرت آيت الله مكارم شيرازي خودشان به صورت مستقيم و تلفني به سوالات ديني پرسشگران مازندراني پاسخ داده اند.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام حبيب الله رسولي، مسئول دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در مازندران درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در ساري، با بيان اينكه اين دفتر به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به‌سوالات ديني مومنين است، افزود: با آغاز ماه مبارك رمضان تعداد مراجعه كنندگان حضوري و غير حضوري به دفتر حضرت آيت الله مكارم در استان از افزايش چشمگيري برخوردار بوده است.

وي عمده سوالات مراجعه كنندگان را پيرامون مسائل روزه و كفاره آن عنوان كرد و بيان داشت: افزون بر حضور مردم مازندران، تعداد بسيار زيادي از استان هاي ديگر نيز براي طرح سوال خود با دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در مازندران تماس مي گيرند.

مسئول دفتر حضرت آيت الله مكار شيرازي در مازندران همچنين از آمادگي اين دفتر براي پاسخ كتبي حضرت آيت الله مكارم به آن دسته از مومنيني كه نيازمند پاسخ از سوي اين مرجع تقليد هستند خبرداد و گفت: با ارسال سوالات كتبي به دفتر استفتائات حضرت آيت الله مكارم شيرازي، در كوتاه ترين زمان پاسخ سوال با مهر اين مرجع تقليد ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام رسولي همچنين ادامه داد: در برخي موارد نيز حضرت آيت الله مكارم شيرازي به صورت تلفني پاسخ فرد سوال كننده را داده است.

وي حضور پر رنگ حضرت آيت الله مكارم شيرازي در پاسخگويي مستقيم به مومنين را موجب خوشحالي مردم دانست.

مسئول دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در مازندران همچنين از توزيع برخي آثار اين مرجع تقليد همزمان با آغاز ماه مبارك رمضان در بين روحانيون شهرستان بابل و منطقه خبر داد.

حجت الاسلام رسولي با اشاره به توزيع كتابي با موضوع جوان از سوي دفتر حضرت آيت الله مكارم شيرازي در ميان روحانيون گفت: پس از توزيع گسترده اين كتاب در ميان جوانان، مسابقه اي در خصوص مسائل اجتماعي، احكام و اخلاق در مساجد ميان جوانان برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصغر قربانی 16 شهريور 1387
خداوند مهربان سایه این مرجع محبوب را در یاری به مردم دیندارمان ،بر سرمان مستدام بدارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.